lørdag 6. juni 2009

SØNDAG

Yezz'da..
Idag har jeg vært med Julie & Silje, fordi de sov hos meg :D
Det var gøy. Vi sovna rundt halv fire eller no :P
Og så sto vi opp å sto på rulleskøyter igjen, men jeg gjorde det ikke, igjen.
Vi dro på stranda med Zero, hunden til Julie. Jeg sykla med Zero, og Silje & Julie sto på rulleskøyter. Vi var på vollande. Etter det måtte Julie dra hjem med Zero, for hu skulle ordne seg til Kaja's bursdag, så da sto jeg ( For nesten første gang :O ) og Silje på rulleskøyter. Jeg tryna hele tiden nesten.. x]
Ja, jeg suger.
Men det var fun :D
Og imorra skal jeg på turnstevne, det er i Sandefjord, og vi skal møte på ungdomskolen kl. 8. Det er litt tidlig da.. ö
Så jeg blogger ikke før seint imorra, kanskje rundt klokka ni.

- Line-Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar